SUZUKI DF325A. Επίσημη παρουσίαση στην Ελλάδα

0

Το Marine Division της Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., διοργάνωσε την εκδήλωση της επίσημης παρουσίασης του κινητήρα DF325A στην ελληνική αγορά, στις εγκαταστάσεις του Ναυτικού Ομίλου Παλαιού Φαλήρου, την Μεγάλη Τρίτη 3 Απριλίου.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με χαιρετισμό και εισήγηση από τον εμπορικό διευθυντή του marine division κ. Κ. Μαρκουλάκη, ενώ ακολούθησε λεπτομερής τεχνική παρουσίαση του κινητήρα που βρίθει νέων τεχνολογικών εφαρμογών από τον τεχνικό διευθυντή κ. Διγόνη. Στη συνέχεια, έγινε μια εκτενής παρουσίαση των υδραυλικών συστημάτων Sea star που αντιπροσωπεύονται στην Ελλάδα από τη MOTOCRAFT, από το στέλεχος της εταιρείας κ. Πλατή. Η γκάμα της Seastar περιλαμβάνει συστήματα για πολλαπλές τοποθετήσεις. Η συνεργασία των δύο εταιρειών είναι αποκλειστική και όλοι οι νέοι κινητήρες θα προτείνονται με τα αντίστοιχα συστήματα.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν επίσης οι κ.κ. Τάκης Θεοχαράκης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., ο Διευθυντής του Marine Division κ. Λευτέρης Πάγκαλος, ο κ. Αλέξανδρος Ζέης ιδιοκτήτης της MOTOCRAFT, οι αδελφοί Ταρασιάδη Βαγγελης – κορυφαίος εξουσιοδοτημένος μηχανικός της SUZUKI και Ανέστης Ταρασιάδης, ένας από τους µεγαλύτερους dealer της Suzuki σε πανευρωπαϊκό επίπεδο και από κοινού ιδιοκτήτες του PARK IN (BOAT STORAGE & SERVICES) στο Λαύριο, εκπρόσωποι των σκαφών δοκιμής, μεγάλος αριθμός κατασκευαστών και εμπόρων σκαφών, καθώς και εκπρόσωποι από το σύνολο των μέσων ενημέρωσης του χώρου.

Για την παρουσίαση του κινητήρα υπήρχαν στη διάθεση των προσκεκλημένων δύο φουσκωτά και ένα πλαστικό σκάφος. Ribco Seafarer 36 με δύο κινητήρες, Marvel 960 και Axopar 28.

Η Suzuki Marine καινοτομεί για μία ακόμη φορά με τη νέα εξωλέμβια DF325A

Η νέα εξωλέμβια DF325A ισορροπεί απόλυτα την εκπληκτική δύναμη και την ώθηση με την εξαιρετική οικονομία καυσίμου και την αξιόπιστη λειτουργία σε έναν ελαφρύ και κομψό σχεδιασμό. Κατασκευασμένη για καθημερινή χρήση σε μεγάλα σκάφη, αυτή η υψηλής τεχνολογίας και πρωτοποριακή εξωλέμβια, που πρωτοστατεί στην αγορά, έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί με καύσιμο 91 RON και είναι η πρώτη στον κόσμο τετράχρονη εξωλέμβια άνω των 300 ίππων που το έχει επιτύχει αυτό.

Επίσης, έχει σχεδιαστεί για να είναι ανθεκτική, εύχρηστη και ευέλικτη, ώστε να είναι ιδανική για μεγάλα σκάφη και για οποιαδήποτε εργασία. Είτε χρησιμοποιείτε το σκάφος σας ως επαγγελματικό είτε για αναψυχή, αποτελεί ιδανική επιλογή, καθώς μοιράζεται τις ίδιες επαναστατικές τεχνολογίες με την προσφάτως διαθέσιμη DF350A.

Τεράστιο απόθεμα ισχύος με κορυφαία απόδοση

Οι μηχανικοί της Suzuki Marine αποφάσισαν να κατασκευάσουν μια συμπαγή, ελαφριά εξωλέμβια, που προσφέρει υψηλή ισχύ, ενώ παράλληλα μεγιστοποιεί την αποδοτικότητα κατά τη λειτουργία της. Επιπροσθέτως, θέτοντας ως στόχο να λειτουργεί με καύσιμο χαμηλού οκτανίου 91 RON, η DF325A αποτελεί μια εξωλέμβια κατάλληλη για ένα μεγάλο εύρος σκαφών ανά τoν κόσμο.

Ο παραδοσιακός σχεδιασμός του μονού έλικα όχι μόνο δημιουργεί εμπρόσθια ώθηση, αλλά προσφέρει και μια σημαντική ποσότητα περιστροφικής ενέργειας. Οι μηχανικοί της Suzuki έχουν εντοπίσει αυτήν τη σπατάλη ενέργειας και έχουν καταφέρει να τη μετατρέψουν σε παραγωγική δύναμη, χρησιμοποιώντας μια επαναστατική τεχνολογία διπλού έλικα.

Dual Prop System: Μια πραγματική επανάσταση στις προπέλες

Οι μηχανικοί της Suzuki γνωρίζουν ότι το χαμηλότερο σχήμα της εξωλέμβιας και ο σχεδιασμός του έλικα έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην απόδοση. Ο καινοτόμος σχεδιασμός αντεστραμμένου έλικα παρέχει περισσότερη υποβρύχια πρόσφυση και συμβάλλει επίσης στην επίτευξη ενός μικρότερου και πολύ πιο υδροδυναμικής διάταξης κιβωτίου ταχυτήτων. Αυτό επιτυγχάνεται με την ομοιόμορφη κατανομή της ροπής του κινητήρα σε δύο έλικες, έτσι ώστε η ροπή ανά προπέλα να είναι μειούμενη, επιτρέποντας, με τη σειρά της, τη μείωση της διαμέτρου του γραναζιού.

Επιπλέον, ο νέας διάταξης έλικας τριών λεπίδων έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει απίστευτη επιτάχυνση και υψηλή απόδοση. Σε περιβάλλον δοκιμών, αυτή η διαμόρφωση κατέγραψε υψηλές ταχύτητες ακόμη και υπό βαρύ φορτίο και σε υψηλές ταχύτητες περιστροφής.

Η γεωμετρία του πτερυγίου του έλικα έχει επίσης βελτιστοποιηθεί για να λειτουργήσει στη νέα διαμόρφωση, με αποτέλεσμα να σημειώνεται απίστευτη πρόσφυση και επιτάχυνση σε όλο το εύρος των στροφών του κινητήρα.
Ένα από τα πιο αξιοσημείωτα οφέλη είναι η εξαιρετική ακρίβεια στον χειρισμό και η εγκάρσια σταθερότητα που επιτυγχάνεται, καθώς κάθε έλικας περιστρέφεται σε διαφορετικές κατευθύνσεις, για να εξισορροπήσει τη στροφή.

Διπλά μπεκ ψεκασμού και τροφοδοσίας

Η έγχυση καυσίμου επιτυγχάνει δύο πράγματα: ψεκάζει το καύσιμο και δροσίζει τον κύλινδρο. Για την παροχή της απαιτούμενης ισχύος και ψύξης, το καύσιμο πρέπει να εγχυθεί με απόλυτη ακρίβεια, στον σωστό χρόνο και στη σωστή γωνία. Το ολοκαίνουργιο σύστημα διπλού ψεκασμού χρησιμοποιεί δύο μικρότερα μπεκ, που προσφέρουν τεράστια ακρίβεια, βελτιωμένο ψεκασμό και αυξημένη απόδοση καυσίμου.

Προσοχή στη λεπτομέρεια με κορυφαίας τεχνολογίας έμβολα

Με έναν υψηλό λόγο συμπίεσης (10,5:1), η πιο προηγμένη τεχνολογία στον τομέα των εμβόλων είναι για τη Suzuki Marine εκ των ων ουκ άνευ. Τόσο η επιφάνεια όσο και το υλικό του εμβόλου αυτό καθαυτό πρέπει να αντέχουν σε μεγαλύτερες δυνάμεις.

Για να εξασφαλιστεί τόσο η απόδοση όσο και η μεγάλη διάρκεια ζωής του κινητήρα οι μηχανικοί της Suzuki άλλαξαν την κατασκευή των εμβόλων από μια τυπική θερμική επεξεργασία σε μια σφαιριδιοβολή. Η τελευταία αποτελεί μια υψηλού κόστους διαδικασία, καθώς δημιουργεί μια αδρή επιφάνεια στο πρόσωπο του εμβόλου, κατανέμοντας με αυτόν τον τρόπο ομοιόμορφα την πίεση που δημιουργείται κατά την καύση. Επιπλέον, οι μπιέλες και τα λοιπά υλικά έχουν ενισχυθεί, προκειμένου να αντέξουν τα πρόσθετα φορτία.

Άμεσο σύστημα εισαγωγής και σύστημα διπλών αεραγωγών (dual louver) για δροσερό και ξηρό αέρα

Η επίτευξη ροής ψυχρότερου ξηρού αέρα απευθείας στον κινητήρα καθίσταται εφικτή χάρη στον μοναδικό συνδυασμό του συστήματος άμεσης εισαγωγής και του συστήματος διπλών αεραγωγών (dual louver). Αυτή η επαναστατική προσέγγιση εξασφαλίζει άμεση ροή αέρα, ενώ εξαλείφει την πρόσληψη νερού, ακόμη και ενόψει των πιο δύσκολων δοκιμών σε νερό.

Το σύστημα διπλών αεραγωγών ενσωματώνει μια διπλή «θωράκιση» περσίδων. Η εξωτερική σειρά των περσίδων αφαιρεί το σπρέι από το σκάφος, ενώ οι εσωτερικές περσίδες συλλαμβάνουν και αποστραγγίζουν το υπόλοιπο νέφος. Ως αποτέλεσμα, ο αέρας στην εισαγωγή είναι απαλλαγμένος από υγρασία και διατηρείται κοντά στη θερμοκρασία του περιβάλλοντος.

Με την ανάπτυξη αυτής της νέας εξωλέμβιας, η Suzuki Marine θεωρεί σημαντικό να προσφέρει στους ιδιοκτήτες σκαφών κάτι πολύ περισσότερο από ιπποδύναμη. Ενώ η ισχύς και η ταχύτητα είναι κρίσιμοι παράγοντες, εντούτοις οι πρόσθετες παράμετροι της απόδοσης, της αξιοπιστίας και της σταθερότητας καθιστούν την DF325A μια άκρως ελκυστική εξωλέμβια, που προστίθεται στην γκάμα των σύγχρονων μηχανών θαλάσσης της Suzuki Marine.

Ο Yasuharu Osawa, εκτελεστικός γενικός διευθυντής Global Marine & Power Products Operation της Suzuki Motor Corporation, δήλωσε: «Όλες οι τελευταίες υψηλών προδιαγραφών και υψηλής απόδοσης εξωλέμβιες απαιτούν καύσιμα με υψηλό αριθμό οκτανίων. Εξ όσων γνωρίζουμε, δεν υπάρχουν άλλες εξωλέμβιες άνω των 300 ίππων που να λειτουργούν με καύσιμο προδιαγραφών RON 91. Αυτό καθιστά την DF325A μια πολύ ελκυστική εξωλέμβια, εφοδιασμένη με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, που προσφέρει μια αξεπέραστη εμπειρία στους χειριστές σκαφών».

Τις εξωλέμβιες Suzuki εισάγει και αντιπροσωπεύει αποκλειστικά για την Ελλάδα η Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ. Το Marine Division της Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ διαθέτει ένα ευρύ δίκτυο αντιπροσώπων, που καλύπτει όλη την Ελλάδα.

Share.

About Author

Leave A Reply