Ζώης Ευσταθίου ΑΕ: Εξωλέμβιοι κινητήρες από τη Mercury Marine

0

Στην κορυφή των εξελίξεων στην τεχνολογία μηχανών θαλάσσης παραμένει η Ζώης Ευσταθίου AE, φέρνοντας στην αγορά ό,τι πιο σύγχρονο δημιουργεί η Mercury Marine, με τελευταίο επίτευγμα τους νέους τετράχρονους V6, 24βάλβιδους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, 3,4 λίτρων, διαθέσιμους σε εκδόσεις 175, 200 και 225 ίππων.

Πρόκειται για μια νέα γενιά μηχανών, με ιδιαίτερα πλεονεκτήματα, αφού είναι οι πιο αθόρυβοι, ελαφριοί, ομαλοί στη λειτουργία, γρήγοροι και οικονομικοί κινητήρες που έχει κατασκευάσει ποτέ η Mercury. Η παρουσίασή τους έγινε πρόσφατα στο Miami Boat Show 2018.

Όπως τόνισε ο John Pfeifer, πρόεδρος της Mercury Marine, οι νέοι κινητήρες (V-6 των 3,4L) θα συνδράμουν στην άνοδο των Mercury σε ηγετική θέση στην κατηγορία των 175-225 ίππων. Επίσης, δήλωσε ότι «οι κινητήρες αυτοί θα διατίθενται τόσο για χρήση αναψυχής όσο και για επαγγελματική χρήση και δημιουργούν νέο σημείο αναφοράς στην παγκόσμια αγορά εξωλέμβιων κινητήρων».

Χαρακτηριστικά κινητήρων V6

Οι νέοι αυτοί κινητήρες, παρά τον μεγάλο κυβισμό τους, είναι μόλις 216 κιλά, με εξαιρετική επιτάχυνση, προσφέρουν κατά 20% περισσότερη ροπή και έως και 15% μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου στην ταχύτητα κρουαζιέρας από τον κοντινότερο 4κύλινδρο ανταγωνιστή.

Ανάμεσα στις πολλές καινοτομίες τους περιλαμβάνονται:

• Θυρίδα πρόσβασης ελέγχου και συμπλήρωσης λαδιών (αν χρειάζεται), χωρίς να αφαιρέσει κανείς το καπάκι, κάνοντας την τακτική συντήρηση ευκολότερη από ποτέ.
• Δυνατότητα διαχείρισης της φόρτισης των μπαταριών στο ρελαντί, προστατεύοντας τις μπαταρίες από την αποστράγγιση –που συμβαίνει συχνά όταν λειτουργούν ταυτόχρονα πολλές ηλεκτρονικές συσκευές–, και ο καλύτερος εναλλάκτης ρεύματος στην κατηγορία του, παρέχοντας 20 amp στις μόλις 650 στροφές.
• Προσαρμοσμένος έλεγχος ταχύτητας, που διατηρεί τις στροφές του κινητήρα σε δεδομένο επίπεδο, ασχέτως του φορτίου ή των συνθηκών που μπορεί να αλλάζουν, απογειώνοντας έτσι την οδηγική εμπειρία.

Οι νέοι κινητήρες έρχονται με υδραυλικό τιμόνι στάνταρ, αλλά μπορούν να δεχθούν και ηλεκτροϋδραυλικό. Όλοι είναι συμβατοί με ψηφιακά όργανα Smart Craft και με ηλεκτρονικά χειριστήρια (DTS). Οι κινητήρες αυτοί καταργούν όλους τους 4κύλινδρους Verado, καθώς και τους OptiMax 2.5L, 150 hp.
Στην Ελλάδα, οι νέοι κινητήρες V6 θα είναι σταδιακά διαθέσιμοι γύρω στα μέσα του καλοκαιριού, και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Άλλα προϊόντα

Το 2018 η Ζώης Ευσταθίου ΑΕ θα διαθέσει στην αγορά και τον νέο F150 Pro XS, ο οποίος είναι βασισμένος στο γνωστό μπλοκ 3 λίτρων του τρέχοντος F150, αλλά με ενισχυμένο πόδι 2,08:1 και εύρος στροφών από 5200 έως 6000 rpm.

Επίσης, τους μικρούς τετράχρονους 15 και 20 ίππων, 2κύλινδρους, 4βάλβιδους, με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου, ακόμη και στα χειροκίνητα μοντέλα (battery-free EFI), 333 cc, μόλις 45 κιλά.

Μεγάλη καινοτομία στα χειροκίνητα μοντέλα είναι η στάνταρ πολυλειτουργική, αμφιδέξια λαγουδέρα, που είναι τοποθετημένη στο κέντρο και παρέχει τη δυνατότητα οριζόντιας και κάθετης προσαρμογής της θέσης της, καθώς και της φοράς του γκαζιού, αναλόγως της προτίμησης του χειριστή (δεξιόχειρας, αριστερόχειρας).
Επιπλέον, η λαγουδέρα μπορεί να κλειδώσει τη θέση της στις 45 ή τις 73 μοίρες, για να διευκολύνει την τιμόνευση κατά το ψάρεμα. Ο μεγάλος μοχλός του γκαζιού (λεβιές «πρόσω-κράτει-ανάποδα») είναι τοποθετημένος μπροστά, πάνω στη λαγουδέρα, ενώ ένας διακόπτης πάνω σε αυτήν ρυθμίζει την τριβή (σκληρότητα) του γκαζιού.

Οι κινητήρες αυτοί καταργούν τους υπάρχοντες F15/20, 351 κυβικών, και είναι διαθέσιμοι σταδιακά από τον Απρίλιο.

www.zois.gr

Share.

About Author

Leave A Reply